Tuesday, August 16

rebhuhn

white

rebhuhn

squares

master

hi

buttons

bonbons
This has been a good day in July. After celebrating Vreni's final degree at a very nice Viennese beisl (a typical Austrian pub with down-home food), I took a walk in the sunshine.

Happy Tuesday!

3 comments:

Mackapär Ulrika said... August 16, 2011 at 9:54 PM

O, nice!

Unknown said... August 17, 2011 at 7:25 PM

This place looks heavenly!

Myrto Asp. said... August 30, 2011 at 11:31 AM

Hallo aus Griechenland! Ich bin vor einem Jahr in diesem Beisl gewesen und errinere mich noch an den leckeren Forelle-Salat, den ich gehabt hatte - hatten sie ihn noch im Menü? Wir haben aber draußen gesessen, und ich hatte den Innenraum nicht gesehen, er ist sehr schön!

Post a Comment

Hej, thank you for visiting. I'd really love to read your comment!